Dimarts, 19 De Setembre De 2017

24/03/2015

ARRANJAMENT DEL FERM DE LA CARRETERA DE CASTELLÀS DEL CANTÓ

Durant el mes de novembre de 2014 es van executar les obres de conservació i arranjament del paviment de la carretera que mena al nucli urbà de Castellàs del Cantó i Junyent.

Donat que la carretera de Castellàs és troba en una zona molt obaga i tancada, ja fa uns anys que el seu ferm es trobava en molt mal estat de conservació.

Existeix un ajud econòmic del Departament de Governació dins de la partida que es concedeix als municipis per a reparacions, manteniments i conservació de l'any 2014, i l'Ajuntament de les Valls d'Aguilar ha decidit unificar aquesta subvenció general per destinar-la a una sola actuació de mes grans dimensions, donat que les subvencions del PUOSC han quedat paralitzades indefinidament per raó de la crisi econòmica.

Així doncs, l'empresa Sorigué ACSA, va executar les obres anomendes "Arranjament del ferm del camí d'accés a Castellàs del Cantó" amb un import total de 25.424,06¬, subvencionat integrament pels serveis territorials del Departament de Governació a Lleida.