Divendres, 28 De Abril De 2017

18/05/2016

VERTICAL QUIRI 2016

Primera prova puntuable del Cadí Circuit Fer i del campionat de Catalunya FFEC de Curses Verticals.

Enguany, uns 250 atletes han participat a la Vertical Quiri, organitzada per la Unió Excursionista Urgellenca i amb la participació de l'Ajuntament de les Valls d'Aguilar.

El fet de formar part del Campionat de Catalunya FEEC de Curses Verticals va fer que participessin corredors d'arreu del país i que la prova proclamés els nous campions nacionals de l'especialitat.

La cursa sortia del nucli de Noves de Segre i culminava a la creu de la muntanya de Sant Quiri.

En finalitzar s'entregaren els premis a Noves i es van repartir entrepans i begudes, amb la col.laboració de diversos voluntaris del municipi.

El guanyador de la categoria sènior, Adrià Noguera, va culminar la pujada amb només 37 minuts. A nivell femení va guanyar Àngela Castelló amb 46 minuts.

Pel que fa a la categoria Xics, el podi masculí el va fer Sebastià Feliu amb 47 minuts i el femení Jana Sellés amb 59.

També es va disputar la Petit Quiri amb una quinzena de participants i una caminada oberta a tothom amb quinze participants més.