Dimarts, 19 De Setembre De 2017

20/07/2016

CAMP DE TREBALL INTERNACIONAL

Una dotzena de joves d'arreu del mon descobreix les Valls d'Aguilar

Treballant conjuntament amb l'Oficina Jove de l'Alt Urgell i el Servei Civil Internacional de Catalunya, aquest juliol s'ha acollit al centre cívic Cal Pere de Noves, el segon camp de voluntariat.

Ens han visitat dotze joves diversos països: Rússia, Croàcia, Sèrbia, Alemanya, República Txeca, Bulgària i República Dominicana.

Els nois es costejaven el seu viatge i l'Ajuntament els proporcionava l'allotjament i el menjar.

A canvi, ells treballaven arreglant camins al matí i a la tarda realitzaven tasques de dinamització per als nens i joves del municipi en que la llengua vehicular era l'anglès.

El darrer dia van oferir als veïns una festa mostrant balls, cançons i anècdotes pròpies dels seus respectius països.