Diumenge, 15 De Setembre De 2019

20/07/2016

CAMP DE TREBALL INTERNACIONAL

Una dotzena de joves d'arreu del mon descobreix les Valls d'Aguilar

Treballant conjuntament amb l'Oficina Jove de l'Alt Urgell i el Servei Civil Internacional de Catalunya, aquest juliol s'ha acollit al centre cÝvic Cal Pere de Noves, el segon camp de voluntariat.

Ens han visitat dotze joves diversos pa´sos: R˙ssia, CroÓcia, SŔrbia, Alemanya, Rep˙blica Txeca, BulgÓria i Rep˙blica Dominicana.

Els nois es costejaven el seu viatge i l'Ajuntament els proporcionava l'allotjament i el menjar.

A canvi, ells treballaven arreglant camins al matÝ i a la tarda realitzaven tasques de dinamitzaciˇ per als nens i joves del municipi en que la llengua vehicular era l'anglŔs.

El darrer dia van oferir als ve´ns una festa mostrant balls, canšons i anŔcdotes pr˛pies dels seus respectius pa´sos.