Dijous, 25 De Maig De 2017

03/10/2016

INAUGURACIÓ DE LA PRIMERA PLANTA DEL CENTRE CÍVIC CAL PERE

El diumenge 18 de setembre es van inaugurar les obres de la primera planta de Cal Pere de Noves de Segre

Durant el primer semestre d'enyany, l'empresa Ribalta i Fills SA, ha executat les obres d'arranjament de la primera planta de Cal Pere, que han suposat una inversió de 34.200 ¬, i que han estat finançades amb una subvenció del Pla d'Acció Local de la Diputació de Lleida de 30.139 ¬.

Les obres han consistit a fer els tancaments, col.locació de parquet, labavo i instal.lació de serveis d'aigua, llum i calefacció.

Aquesta sala va allotjar el grup de joves del camp de treball internacional d'enguany i s'hi realitzaran les activitats de costura, gospel, sevillanes i demés actes culturals i socials.

La inauguració es va celebrar el diumenge 18 de setembre amb la presencia del diputat provincial Antoni Navinés i l'arquitecte director de les obres Antoni Fiol, i amb l'actuació de diversos artistes locals.

En acabar es va oferir un pica-pica per a tothom.