Divendres, 27 De Abril De 2018

04/09/2017

TROBADA DE DINAMITZACIÓ SOCIAL I CULTURAL DELS POBLES D'ALTA MUNTANYA

Enguany, la Festa Itinerant s'ha celebrat al nucli d'Espaén

Gràcies a la participació i treball de nombrosos veïns del municipi i amb la concessió d'una subvenció de l'Institut d'Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida, s'ha celebrat com cada any, la festa itinerant al poble d'Espaén, amb la participació de gairebé 200 persones d'arreu del municipi, per tal donar a coneixer els nostres nuclis de muntanya i fomentar la convivència entre els veïns dispersos en els 13 nuclis del municipi.

Es va fer una caminada popular de descoberta de l'entorn natural, es van inaugurar les obres de resturació de l'església de Santa Eulàlia, amb una missa concelebrada amb participació de la coral "Noves Gospel". Seguidament, es va fer un dinar popular amb ball de tarda amenitzat pel músic local "Jordi Rojals".

Volem agraïr especialment la participació i el treball dels veïns d'Espaén, que es van bolcar tant en la celebració de la jornada, com en les obres de l'església, aportant el seu treball i esforç, així com materials, imatges i flors per a l'església.